loading...
romeo
meli-a بازدید : 243 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این عکس آلبوم بیوتیفول برید ادامه یک عااااااالمه عکس گذاشتم زود باشید

این عکسو تو مجله ی ثمین هم زده بود

اینم عکس یک آلبوم دیگه+امضا

اینجا عچق من داره میگریه چراشو نمیدونم

توروخدا لبارو بنگر

اینم عکس بچگیاش

حالا خرگوش جونگ مینو بنگر

عاشق این عکسم

اعتماد به سقفو حال میکنی؟

کاش این گل رو به من میداد آخخخخخخخ

اینم عکسش با خرگوش

آقا منم کیک میخوام

ایول چه فووووووتی میکنه

اینم عکس آلبوم رومئو

اینجا خط چشش داره میریزه عجب آرایشگری با این خط چشم زدنش

اینجا هم قرش گرفته به شدت


یکذره دیگه پاهاش باز بشه درز شلوارش در میره آبرو ریزی میشه

یکی بیاد موهای اینا رو شونه کنه من دارم به جاشون کلافه میشم

اینم بیوتیفول

ماشاالله شش کیلو مالیده کم نیاری یک موقع

من نمیفهمم این گریمورا از ای چش سیاه کردن چه قسطی دارن ؟؟؟؟

اصلا سه روزه تو کفش موندم

بیچاره شبیه ومپایر شده


اینم عکس طراحی شده ی جونگی

ولی خدایی این رنگ مو بهش میاد نه؟؟؟؟

خلبان جونگی

معلومه هوا خیلی سردا که یه همچین شالگردنی انداخته


یک بار دیگه لباشو نیگاااااا


عینک بهش میاد


ایول مو چه سیخ سیخیه


منم از اینا میخوام

همش میخوره به منم نمیده

اینجا یکم شبیه یول گون تو سریال روزگار شاهزادس نه؟؟؟؟

واااااااااااااااااااااااااای

یکی باید باشه این آدامسو همونجا بترکونه




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلووووم به وب من خیلیییییی خوش اومدید اسم من ملیکاس عاچق پارک جونگ مینو گروهss501هستم امید وارم لحظات خوشی رو در وب من سپری کنید این گلی رو که کنار وبم گذاشتم تقدیم به شماهایی که میاید و به وب من سر میزنید من یک وب دیگه هم دارم آدرسش: korean3mnh.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم یک از اعضای گروه دابل اس خوشگل تره؟
    کدوم یک از اعضای گروه دابل اس خوشگل تره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 5,390
  • بازدید کلی : 26,899
  • کدهای اختصاصی

    ايکن هاي رز اسکين

    風船パステル★

    آیکن های ..:: دخمل جون ::..

    آیکن های ..:: دخمل جون ::..

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    .
    Mounting created Bloggif " width="250 " height="250 " alt="عشق من-پارک جونگ مین " title="عشق من-پارک جونگ مین ">

    SS501 ROMEOt時計

    ابزار وبمستر

    عکسای تبلیغی جونگ مین

    اینم عکس داداش جونگی رو مجله ی زاپنی

    اعتماد به نفست منو کشتههههههه


    عکسای تبلیغاتی جونگ مین

    اعتماد به نفست منو کشته